donderdag 23 augustus 2007

Poetin

Kopie_van_img_0009_1Interessante info vanavond in NRC-Handelsblad: de Russische president blijkt een krachtpatser! Hmm,... ik geef het meteen toe: meestal lees ik weinig meer dan koppen en leads over het 'politieke wereldnieuws'. Maar omdat in deze maanden het culturele nieuws ook niet veel verder gaat dan Jos - godhebbezijnziel - Brink, werd ik getroffen door een foto van Poetin-met-hengel. Hier moest ik meer van weten! En, ik werd niet teleurgesteld: in tegenstelling tot Poetin blijkt een zekere Jeltsin (zijn voorganger dus, begrijp ik uit het artikel) 'ge-zét' en hij 'hield van de wodkafles'. Godallemachtig! wat ben ik blij dat ik abonnee ben van de beste krant van Nederland! Mensen die het met Metro, Spits of Telegraaf moeten doen, blijven van dit nieuws verstoken. Nou ja, ik geef dit gratis aan iedereen door. Wel vind ik dat Vladimir voor deze gelegenheid zijn beha had mogen aanhouden.



Img_0088



Geen opmerkingen:

Een reactie posten